Denmark anyone?

I'm very happy to be able to help you out, Monk.

From their "Menu" page:

"Svensk (med hånden)" -- you get a handjob from a guy named Sven

"Spansk (mellem brysterne)" -- Sven will spank you after putting Brylcream on a canteloupe

"Pigeonani (pigen leger med sig selv)" -- Gential sex with a pig. A guy name Sig holds the pig down.

"Fransk (oralsex til dig eller pigen)" -- You can watch a guy named Frank give a pig a blow job.

"Luksusfransk (oralsex , tungen går på opdagelse på kugler og skaft)" -- You can watch as Frank pretends to give a blow job to a statue of Richard Roundtree made of noodle pudding

"Luksusdansk (samleje i forskellige stillinger)" -- Same, except the statue is of Johnny Depp

"Gensidig fransk (gensidig oralsex)" -- Frank will blow you!

Gensidig luksusfransk (oralsex til dig, tungen går på opdagelse på kugler og skaft, samt oralsex til pigen) -- Now the pig is giving the blow job to the noodle pudding statue of Richard Roundtree

Fransk & luksusdansk (oralsex til dig eller pigen og samleje i forskellige stillinger) -- Frank and the pig blow the noodle pudding statute of Johnny Depp

Luksusfransk & luksusdansk (oralsex , tungen går på opdagelse på kugler og skaft samt samleje i forskellige stillinger) -- Both the statues of Richard Roundtree AND Johnny Depp

Gensidig fransk & luksusdansk (oralsex til dig og pigen , samt samleje i forskellige) -- The pig will give you a blow job and then circumsize you

Gensidig fransk (luksusfransk) & dansk (oralsex til dig, tungen går på afveje på kugler og skaft, oralsex til pigen, samt samleje i forskellige stillinger) -- The pig will give you a blow job and then circumsize the statue of Johnny Depp

Fransk, luksusdansk & spansk (oralsex til dig eller pigen, samleje i forskellige stillinger, samt mellem brysterne) -- It's hard for me to understand what role the canteloupe smeared with Brylcream plays in all this

Luksusfransk, dansk & spansk (oralsex til dig, tungen går på opdagelse på kugler og skaft, eller oralsex til pigen, samleje i forskellige stillinger, samt mellem brysterne) -- The pig is getting tired.

Pirringsbondage (fræk pirrende bondage til dig) -- Something having to do with bondage and smoked fish.

Græsk (analsex til pigen) -- You get to fuck the pig in butt.*

* Unfortunately, as any butcher will tell you, a pork butt is the shoulder.

Græsk & fransk (analsex til pige samt oralsex til dig eller pigen) --
You get to fuck the pig in the butt while another pig gives Frank a blow job.

Græsk & luksusfransk (analsex til pige samt oralsex til dig, tungen går på afveje på kugler og skaft) -- You fuck the pig in the butt while eating lutefisk.

Græsk & luksusdansk (analsex til pigen samt samleje i forskellige stillinger) -- You've already had enough, so you don't want to know.

Have a great trip!

Slinky Bender

The All Powerful Moderator
Translations:

All charges is only vejledende.Vi emits også gladly gavekort.For info angående gift voucher contact 26 82 52 62.Har you spørgsmål to the charges are you velkommen to that insignificant på tlf. 70 21 00 26 by info.

Swedish ( by hånden ) 500,- kr.
Spanish ( between the tits ) 500,- kr.
Pigeonani ( the bird plays by themselves ) 500,- kr.
French oralsex to yourself or the bird ) 500,- kr.
Luksusfransk oralsex , the tongue går på discovery på balls and afford ) 600,- kr.
Luksusdansk ( intercourse to various jobs ) 600,- kr. Mutually french ( mutually oralsex ) 700,- kr.
Mutually luksusfransk oralsex to yourself , the tongue går på discovery på balls and afford , and oralsex to the bird ) 800,- kr.

Slinky Bender

Mutual French luksusdansk (oralsex to you and girl and Intercourse in various) 800,-
kroner
mutual French (luksusfransk) English (oralsex to you, the tongue go astray on bullets and stem, oralsex to girl, as well as Intercourse in various posts) 900,- kroner
French, luksusdansk Spanish (oralsex to you or girl, Intercourse in various posts, and between brysterne) 800,- kr.

Slinky Bender

Luksusfransk, Danish Spanish (oralsex to you, the tongue is the discovery of bullets and stem, or oralsex to girl, Intercourse in various posts, and between brysterne) 900,- kroner
Pirringsbondage (courage pirrende Bondage to you) From 800,- kroner
Greek (Raped to girl) From 900,- kroner
Greek French (Raped the girl and oralsex to you or girl) 1000,- kr. Greek luksusfransk (Raped the girl and oralsex to you, the tongue go astray on bullets and stem) 1100,- kr. Greek luksusdansk (Raped the girl and Intercourse in various posts) 1000,- kr.
1/2 hour (massage, pigeonani, luksusdansk, French, luksusfransk, Spanish, Swedish. Opportunity for more udløsninger) 1000,- DKK
3/4 hour (massage, pigeonani, luksusdansk, French, luksusfransk, Spanish, Swedish.

Luksusfransk, Danish Spanish (oralsex to you, the tongue is the discovery of bullets and stem, or oralsex to girl, Intercourse in various posts, and between brysterne) 900,- kroner
Pirringsbondage (courage pirrende Bondage to you) From 800,- kroner
Greek (Raped to girl) From 900,- kroner
Greek French (Raped the girl and oralsex to you or girl) 1000,- kr. Greek luksusfransk (Raped the girl and oralsex to you, the tongue go astray on bullets and stem) 1100,- kr. Greek luksusdansk (Raped the girl and Intercourse in various posts) 1000,- kr.
1/2 hour (massage, pigeonani, luksusdansk, French, luksusfransk, Spanish, Swedish. Opportunity for more udløsninger) 1000,- DKK
3/4 hour (massage, pigeonani, luksusdansk, French, luksusfransk, Spanish, Swedish.
Pretty good rates, Sven! (I love "the tongue is the discovery of bullets and stem" —*that cracked me up. I'll have to figure out how to slip that line into casual conversation.)